Dit is de vraag die tijdens mijn master International Business & Management aan de RUG veelvuldig voorbij kwam en waar ik mij bij de NOM nog steeds mee mag bezighouden. Binnen de NOM werk ik namelijk aan TopDutch. Dit is de internationale brandingscampagne van de economische regio Noord-Nederland.
Als noorderling vind ik het tof dat ik mij mag bezighouden met de vraag hoe wij ons als regio willen positioneren, wat onze krachten zijn en hoe we dat verhaal het beste naar buiten kunnen brengen zodat bedrijven en mensen onze regio weten te vinden.
Naast mijn werk ben ik een fervent gamer, sport ik regelmatig en ben ik met mooi weer wel eens op de motor te vinden.
Deze cookies zorgen ervoor dat deze website naar behoren functioneert. Ook houden we met deze cookies anoniem website statistieken bij. Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn, kunt u ze niet weigeren zonder de werking van de website te beïnvloeden. U kunt deze cookies blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen, zoals beschreven in ons privacy statement.
Deze cookies verzamelen informatie die wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn. Ook helpen deze cookies ons om deze website aan te passen en zo uw gebruikservaring te kunnen verbeteren.
Met deze cookies kan uw surfgedrag worden gemonitord door advertentienetwerken waardoor we advertenties kunnen tonen op basis van uw interesses en surfgedrag. Ook voeren deze cookies functies uit waarmee onder andere wordt voorkomen dat dezelfde advertentie voortdurend verschijnt.